formy_dostawy

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje - ogólne zasady

1. Reklamację można zgłosić w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru, w przypadku wad dostarczonych produktów bądź też opóźnień w realizacji zamówień oraz w dostawie towarów. Reklamacji podlega towar niezgodny z umową, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Nie podlegają reklamacji uszkodzenia mechaniczne z winy użytkownika.
2. W przypadku uwzględnienia przez sprzedawcę reklamacji dotyczącej wad dostarczonych towarów, kupujący zobowiązany jest zwrócić wadliwy produkt na adres sprzedawcy. Koszt dostarczenia towaru do sklepu pokrywa kupujący. Następnie sprzedawca, po rozpatrzeniu reklamacji dostarczy kupującemu nowy, niewadliwy produkt, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie sklepu. Jeżeli dostarczenie nowego, niewadliwego produktu będzie niemożliwe, podobnie jak jego naprawa, sprzedawca zwróci kupującemu uiszczoną przez niego kwotę.

Procedura reklamacji usługi doręczenia:
Jeżeli towar dojechał do klienta uszkodzony należy zareklamować usługę doręczenia. Zależnie od wybranej formy dostawy procedura reklamacyjna wygląda inaczej:
• Poczta Polska
jeżeli podczas otrzymywania przesyłki bądź też po jej rozpakowaniu klient stwierdzi, iż wysłany towar został uszkodzony powinien zareklamować dostawę bezpośrednio w placówce pocztowej. W tym celu należy wypełnić stosowny formularz reklamacyjny dostępny we wspomnianej placówce lub na stronie internetowej Poczty Polskiej (https://ereklamacje.poczta-polska.pl) i podać: imię i nazwisko odbiorcy przesyłki, jego pełny adres, opisać przedmiot reklamacji, przedstawić powód i okoliczności składania reklamacji, dołączyć oryginał dowodu nadania przesyłki, jak również złożyć własnoręczny podpis wraz z datą pod formularzem. Adresat może zrzec się prawa do dochodzenia roszczeń na rzecz Nadawcy, musi to jednak nastąpić w formie pisemnej.
• Paczkomaty
jeżeli podczas otrzymywania przesyłki bądź też po jej rozpakowaniu klient stwierdzi, iż wysłany towar został uszkodzony powinien zareklamować dostawę wypełniając stosowny formularz reklamacyjny dostępny na stronie internetowej Paczkomaty (https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje) 
• Firma kurierska
otrzymywaną przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości prosimy spisać tzw. protokół szkody. Jest to dokument zawierający m.in. takie informacje jak sposób pakowania paczki, wagę paczki, miejsce na wyszczególnienie zaistniałych uszkodzeń. Protokół wypełniany jest przez kuriera firmy przewozowej. Prosimy zwracać uwagę, by kurier wpisał cyfrę "0" w polu opisującym ilość dni, po których została spisana reklamacja (jeżeli protokół sporządzany jest w dniu odbioru paczki) oraz by w formularzu wpisana była rzeczywista waga paczki. Po spisaniu protokołu prosimy o jego zeskanowanie / zrobienie zdjęcia i wysłania go na adres naszego sklepu.
Niezależnie od wybranej formy dostawy klient na bieżąco może liczyć na wsparcie naszego sklepu wraz z dokładnymi instrukcjami w sprawie reklamacji. Po zgłoszeniu owego problemu reklamacja otrzymuje stosowny numer, klient zaś informowany jest o każdym jej etapie drogą e-mailową.

Procedura reklamacji - pozostałe
Jeżeli jest to reklamacja innego rodzaju prosimy o jej składanie poprzez kontakt telefoniczny, e-mailowy, tudzież na adres sklepu. Zgłoszenie powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji, opisywać ewentualne wady produktów oraz zakres działań, których wykonania kupujący oczekuje od sprzedawcy. U nas każda reklamacja jest rozpatrywana na korzyść klienta. Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot wpłaconej kwoty.

Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 4. poz. 271) art. 7 ust. 1 w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, z zastrzeżeniem art. 10 ust. 3 ww. ustawy. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt nie będzie uszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania.

W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy dostarczyć na adres: Sklep KRAINA AROMATÓW, ul.Sokratesa 13c/82, 01-909 Warszawa. Koszt spakowania i dostawy ponosi Klient. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość oraz numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.

Dane kontaktowe:
kraina-aromatow@gmail.com
telefon (8:00-16:00): 693 264 305 lub 603 558 476

Dane firmy:
Sklep KRAINA AROMATÓW
ul.Sokratesa 13c/82
01-909 Warszawa
NIP 567-182-75-45
REGON 362943920
Rachunek bankowy: 27 1160 2202 0000 0001 9863 4978 Bank Millennium SA

 


 

 



Kawy i herbaty świata | Syropy Monin

Bestsellery
Baileys
Baileys
15,60 zł
szt.
Błonnik Witalny
Błonnik Witalny
14,00 zł
szt.
Catuaba Afrodyzjak
Catuaba Afrodyzjak
22,00 zł
szt.
Ceylon FOP Kandy
Ceylon FOP Kandy
24,00 zł
szt.
Czas Relaksu
Czas Relaksu
10,00 zł
szt.
Czystek Susz
Czystek Susz
12,00 zł
szt.
Darjeeling TGFOP
Darjeeling TGFOP
22,00 zł
szt.
Duży Kubek Pingwinek
Duży Kubek Pingwinek
52,90 zł
szt.
Dzbanek szklany Exlusive poj. 1,3l.
Dzbanek szklany Exlusive poj. 1,3l.
59,00 zł
szt.
Dzbanek szklany Tea z zaparzaczem 1l.
Dzbanek szklany Tea z zaparzaczem 1l.
74,00 zł
szt.
Earl Grey Imperial
Earl Grey Imperial
19,50 zł
szt.
Earl Grey Jaśminowy
Earl Grey Jaśminowy
19,50 zł
szt.
Earl Grey Lavenda
Earl Grey Lavenda
19,50 zł
szt.
Egzotyczna
Egzotyczna
24,00 zł
szt.
Filiżanka do espresso 50ml
Filiżanka do espresso 50ml
19,00 zł
szt.
Filtry papierowe do Herbaty rozmiar S
Filtry papierowe do Herbaty rozmiar S
16,00 zł
szt.
Gwiezdny Pył
Gwiezdny Pył
21,00 zł
szt.
Herbatka dla Kobiet w Ciąży
Herbatka dla Kobiet w Ciąży
10,50 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl